Bel ons voor persoonlijk advies bij uw events, feesten en bedrijfsuitjes op: 0475 - 484 750
Zoek artiesten,
bedrijven & activiteiten

Zoeken!

Wat is jouw MOMENTUM?
Nieuws

Wat is jouw MOMENTUM?

Wat is jouw MOMENTUM?

Sennheiser pakt uit met ‘s werelds meest originele en inspirerende muziekverhalen

Brussel/Amsterdam, 10 April 2014 – Sommige mensen lijken altijd wat vooruit te lopen op anderen. Zij hebben een innerlijke kracht, een vuur dat hen drijft. Zij doen wat anderen niet doen – wat niemand ooit eerder gedaan heeft. Sennheiser noemt dat MOMENTUM. Samen met Spotify presenteert  de audiospecialist 100 muziekverhalen van over de hele wereld. Aan de hand van video’s laat Sennheiser ons delen in het leven en werk van enkele van ‘s werelds meest inspirerende mensen. Zo kunnen we mee genieten van hun projecten en unieke prestaties en ook anderen worden aangemoedigd om hun verhaal te delen.

De legendarische menselijke beatbox EKLIPS heeft MOMENTUM: hij daagde Eminem uit door 105 woorden te rappen in 16 seconden en zo beter te doen dan de meester zelf. Nik Nowak heeft MOMENTUM. Hij is de uitvinder van de “Sound Panzer”, een tank op rupsbanden die de in Berlijn gevestigde artiest ombouwde tot een krachtig basmonster. Di Mainstone heeft MOMENTUM: zij tovert de Brooklyn Bridge om in een reusachtige harp, waarbij voorbijgangers de geluiden van de brugkabels, gecreëerd door de natuurlijke eb en vloed, kunnen bespelen door bewegingen te maken. Imogen Heap heeft MOMENTUM. Zij maakt elektronische muziek met behulp van unieke draagbare technologie, de Mi.Mu handschoen: bewegend met haar lichaam wordt zij een met het instrument en creëert zo nieuwe composities. Op www.sennheiser-momentum.com kun je hun filmpjes bekijken, de weg volgen die zij afleggen en meer vernemen over hun ongelooflijke projecten.

Sennheiser toont niet alleen bijzondere verhalen over creativiteit en vastberadenheid van over de hele wereld, maar vraagt de kijkers ook om hun MOMENTUM te delen. Door hun eigen verhaal in te dienen in de vorm van een zeven seconden durend filmpje, kunnen zij deelnemen aan het sociale videoproject. Zij kunnen hun story toevoegen aan andere filmpjes rond hetzelfde thema of idee. Zo ontstaan inspirerende “video chains” met hun eigen MOMENTUM. De meest boeiende filmpjes en ideeën worden door Sennheiser met prijzen beloond, onder meer met fantastische trips naar Londen, New York en Tokio voor de ultieme geluidservaring. Daarnaast zijn er ook Sennheiser MOMENTUM-hoofdtelefoons te winnen en Spotify Premium-abonnementen voor zes maanden.

 


Bron: www.sennheiser-momentum.com

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over cookies.

Cookies direct accepteren ›