Bel ons voor persoonlijk advies bij uw events, feesten en bedrijfsuitjes op: 0475 - 484 750
Zoek artiesten,
bedrijven & activiteiten

Zoeken!

OPTREDENS BIJ DUIZENDEN OPDRACHTGEVERS NU BINNEN HANDBEREIK!

OPTREDENS BIJ DUIZENDEN OPDRACHTGEVERS NU BINNEN HANDBEREIK!

Als artiest ben je altijd op zoek naar optredens. Je hebt natuurlijk je contacten, maar hoe kom je nou binnen bij nieuwe opdrachtgevers? Contact:
0475-484750 | info@factsonacts.nl.

Het jaar loopt ten einde, dus de feesttijd komt er weer aan. In het bedrijfsleven staat dit garant voor vele bedrijfsfeesten, kerstborrels en nieuwjaarsrecepties.

Dáár wil je natuurlijk aanwezig zijn als artiest

Via onze nieuwsbrief belandt jouw act op de digitale deurmat van personeelsverenigingen, boekingskantoren en andere beslissers op het gebied van evenementenverzorging. Met één klik zitten ze op jouw website en kan jij de optredens binnenhalen.

Hoe werkt het?
Facts on Acts verstuurt maandelijks een algemene nieuwsbrief naar meer dan 50.000 adressen in Nederland en België. In de special edition van 2 oktober is alle ruimte gereserveerd voor artiesten, die laagdrempelig bij potentiële opdrachtgevers onder de aandacht worden gebracht. Afhankelijk van je wensen kan de mailing landelijk of regionaal verzonden worden.

Natuurlijk zijn er ook andere mogelijkheden.
Wat denk je bijvoorbeeld van een profiel op onze website, compleet met YouTube-filmpjes en foto’s? Of van extra aandacht in onze halfjaarlijkse Facts on Acts gids?

Kort samengevat: wil je meer optredens? Wil je direct in contact komen met duizenden nieuwe opdrachtgevers? Laat je dan gratis adviseren over de mogelijkheden en neem vandaag nog contact op met Facts on Acts op 0475-484750 of info@factsonacts.nl voor een mooie kennismakingsaanbieding.

P.s. Er is slechts een beperkt aantal plaatsen in de nieuwsbrief, dus op = op