Bel ons voor persoonlijk advies bij uw events, feesten en bedrijfsuitjes op: 0475 - 484 750
Zoek artiesten,
bedrijven & activiteiten

Zoeken!

100 jaar Wijckmans in imposante feestaccommodatie van Veldeman

100 jaar Wijckmans in imposante feestaccommodatie van Veldeman

Wijckmans, handelaar in bouwmaterialen, bestond 100 jaar en dat moest uiteraard gevierd worden! Voor het jubileumfeest ging het bedrijf op zoek naar een creatieve manier om haar gasten te onthalen en verrassen.

En ook de feestaccommodatie moest natuurlijk binnen het plaatje passen en een blijvende indruk nalaten. Veldeman bouwde een imposante TFS van 30m x 40m die aangebouwd werd aan de productieruimte van het bedrijf.

Een aluhal van 5m bij 5m diende als sas en werd uitgerust met zwarte zijzeilen om mooi aan te sluiten bij de zwarte binnenzijde van de TFS. Daarnaast werden een ruime keukenruimte en VIP-toiletten voorzien. Veldeman realiseerde dit project in coördinatie met New Lines, die de complete invulling verzorgde, en Maris, die zorgde voor de tijdelijke technieken. Een 1.000-tal genodigden genoten er van een schitterende avond, zoals te zien is in deze aftermovie. Dat er nog lang nagepraat werd over dit geslaagde jubileumfeest is dan ook niet verwonderlijk. www.veldemangroup.com